În această secțiune, veți găsi detalii despre modalitățile și condițiile de returnare a produselor și serviciilor achiziționate de la Master Heat Construct SRL. Vă rugăm să nu lipiți etichetele de transport direct pe aparatul de aer condiționat.
Produsele și serviciile achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la notificare sau denunțarea contractului.
Dacă aparatul de aer condiționat returnat este în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile și, după caz, cu etichetele intacte) se va rambursa integral suma plătită de client. Daca ambalajul este deteriorat sau produsul a fost utilizat, clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului și i se va opri o taxă administrativă pentru aducerea produsului la starea inițială, de până la maxim 50% din valoarea produsului. Nu se acceptă pentru returnare produsele:
care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, etc. și care, astfel, nu mai pot fi aduse la starea de nou a produsului;
care original au fost sigilate și care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă; aceste produse, odată desigilate de consumator, nu pot fi returnate.
Coletele se trimit la adresa noastră, care va fi furnizată la momentul returnării. Master Heat Construct SRL va înapoia contravaloarea comenzii în termen de 14 zile de la data denunțării contractului de către client, dar nu înainte de a intra în posesia bunurilor. Procedura de retragere din contract, obligațiile care revin Master Heat Construct SRL și obligațiile care revin consumatorului rămân aceleași ca în textul original.
Retur de produse Puteți solicita returul de produse în următoarele cazuri:
Produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul in care produsul nu mai este disponibil).
Produs nefuncțional în primele 48 ore (2 zile lucrătoare) de la recepție. În cazul în care aparatul de aer condiționat achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, în urma notificării scrise sau prin prezentarea la sediu în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Produs în colet deteriorat. Pentru aparatele de aer condiționat ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat, în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
Produse livrate greșit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
Costurile de retur pentru situaţiile prezentate mai sus (nu şi în cazul renunţării la cumpărare) cad în sarcina magazinului nostru.
Solicitările de retur se notifică pe site-ul nostru către Departamentul Suport Clienţi sau prin prezentarea la sediul nostru cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Menţiune Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului. Orice deteriorarea a ambalajului original ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate; taxele sunt cuprinse între 0 şi 50% din valoarea iniţială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepţionarea produselor deteriorate/modificate.Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor, vă rugăm să ne contactați prin email sau la unul dintre numerele de telefon afișate pe site.